В този форум много хора не са запознати с фазите 1,2,3!!!За пореден път се убеждавам...Ползвайте гугъл,гледайте обяви,цени и екстри.Това не било екстра,онова не било екстра?!?Кое е екстра според вас?
За гтв съм виждал 2 кожени салона различни за фаза 1 и 2,на 2 и 3 май съвпадат.Козирките на километражите на 1 и 2 са различни(при 2 липсват),решетката е различна(2-ката има хром,3-ката пък е с друга по издължена до бронята),при фаза 2 няма джанти 15 цола а са 16-ки,докато при 3 са 17-ки.Ауспуха при 1 и 2 са различни,двигатела на 2 е 155 коня,този на фаза 1 150 коня,а този при фаза 3 е 164 коня(говорим за 2000 кубика).Мотор 1.8 се прави от фаза 2,няма фаза 1 с мотор 1.8.
Мойта кола има и чип запалване.Кво е тва?Ми тва е едно малко чипче,което се вкарва в една дупка до скоростния лост,една лампичката трябва да угасне за да разпознае кода запаметен в чипа и чак тогава мога да вкарам ключа да си дам на контакт и да запаля,иначе не става.Демек колата не може да се запали със разбиване на ключалката,късане на жиците и т.н...Това предполагам не е екстра?
Боята екстра ли е?
Някой дали знае дали има разлики в цените на боята(че аз не знам
) Екстра ли е втория еърбег,щото си бях намерил фаза 1 за 3000лв с 1 еърбег само,джанти 15 и обикновен кожен салон,не този на момо(когато казах пише ли момо имах предвид,че са различни салоните,а не че съм избродирал надпис момо с губерачката
)
Аз не разбирам защо някои хора се дразнят като заговорим за фази,екстри,години на производство и т.н.То затова има ГТВ-та за 3,за 6 и за 10 и повече пари.
Не искам да се карам с никой,обяснявам за момчето което иска да си купи ГТВ,защото съм сигурен,че всичката тази информация,която му давам не я знае и ще му е от полза когато си избира кола и тогава реално да преценява кое е евтино и кое е скъпо и кое е екстра и кое не.За вас ако горепосочените неща не са екстра,за мене са и ако сега ще си купувам ГТВ,ще си взема 3,2 мотор,но не от бг и ако мога да намеря такъв с чип запалване(астън мартин се пали така само,че със сапфирен ключ,х5-ца и др.).
То е ясно,че най-новото и най-скъпото е най-хубаво,другото вече е въпрос на пари.Ако имам възможност си взимам най-последната година ГТВ,най-големия мотор,фул екстри и после ми обяснявайте,че съм сгрешил
И за да не се повтарям колега,гледай фаза 1,2 и 3 ако можеш.Гледай,пробвай,прецени си парите за покупка,парите за бензин,карай на диагностика и успех,екстрите струват пари,по-новото е по-добро а външния вид на колата обикновено говори дали я е карал пич или свиня и дали я е обслужвал и пазил или само и е взимал душицата.Евтиното понякога излиза скъпо,аз бих казал винаги
Успех!!!
За гтв съм виждал 2 кожени салона различни за фаза 1 и 2,на 2 и 3 май съвпадат.Козирките на километражите на 1 и 2 са различни(при 2 липсват),решетката е различна(2-ката има хром,3-ката пък е с друга по издължена до бронята),при фаза 2 няма джанти 15 цола а са 16-ки,докато при 3 са 17-ки.Ауспуха при 1 и 2 са различни,двигатела на 2 е 155 коня,този на фаза 1 150 коня,а този при фаза 3 е 164 коня(говорим за 2000 кубика).Мотор 1.8 се прави от фаза 2,няма фаза 1 с мотор 1.8.
Мойта кола има и чип запалване.Кво е тва?Ми тва е едно малко чипче,което се вкарва в една дупка до скоростния лост,една лампичката трябва да угасне за да разпознае кода запаметен в чипа и чак тогава мога да вкарам ключа да си дам на контакт и да запаля,иначе не става.Демек колата не може да се запали със разбиване на ключалката,късане на жиците и т.н...Това предполагам не е екстра?




Аз не разбирам защо някои хора се дразнят като заговорим за фази,екстри,години на производство и т.н.То затова има ГТВ-та за 3,за 6 и за 10 и повече пари.
Не искам да се карам с никой,обяснявам за момчето което иска да си купи ГТВ,защото съм сигурен,че всичката тази информация,която му давам не я знае и ще му е от полза когато си избира кола и тогава реално да преценява кое е евтино и кое е скъпо и кое е екстра и кое не.За вас ако горепосочените неща не са екстра,за мене са и ако сега ще си купувам ГТВ,ще си взема 3,2 мотор,но не от бг и ако мога да намеря такъв с чип запалване(астън мартин се пали така само,че със сапфирен ключ,х5-ца и др.).
То е ясно,че най-новото и най-скъпото е най-хубаво,другото вече е въпрос на пари.Ако имам възможност си взимам най-последната година ГТВ,най-големия мотор,фул екстри и после ми обяснявайте,че съм сгрешил

И за да не се повтарям колега,гледай фаза 1,2 и 3 ако можеш.Гледай,пробвай,прецени си парите за покупка,парите за бензин,карай на диагностика и успех,екстрите струват пари,по-новото е по-добро а външния вид на колата обикновено говори дали я е карал пич или свиня и дали я е обслужвал и пазил или само и е взимал душицата.Евтиното понякога излиза скъпо,аз бих казал винаги

Успех!!!
Comment