Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвети за покупката на ГТВ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    В този форум много хора не са запознати с фазите 1,2,3!!!За пореден път се убеждавам...Ползвайте гугъл,гледайте обяви,цени и екстри.Това не било екстра,онова не било екстра?!?Кое е екстра според вас?
    За гтв съм виждал 2 кожени салона различни за фаза 1 и 2,на 2 и 3 май съвпадат.Козирките на километражите на 1 и 2 са различни(при 2 липсват),решетката е различна(2-ката има хром,3-ката пък е с друга по издължена до бронята),при фаза 2 няма джанти 15 цола а са 16-ки,докато при 3 са 17-ки.Ауспуха при 1 и 2 са различни,двигатела на 2 е 155 коня,този на фаза 1 150 коня,а този при фаза 3 е 164 коня(говорим за 2000 кубика).Мотор 1.8 се прави от фаза 2,няма фаза 1 с мотор 1.8.
    Мойта кола има и чип запалване.Кво е тва?Ми тва е едно малко чипче,което се вкарва в една дупка до скоростния лост,една лампичката трябва да угасне за да разпознае кода запаметен в чипа и чак тогава мога да вкарам ключа да си дам на контакт и да запаля,иначе не става.Демек колата не може да се запали със разбиване на ключалката,късане на жиците и т.н...Това предполагам не е екстра? Боята екстра ли е? Някой дали знае дали има разлики в цените на боята(че аз не знам ) Екстра ли е втория еърбег,щото си бях намерил фаза 1 за 3000лв с 1 еърбег само,джанти 15 и обикновен кожен салон,не този на момо(когато казах пише ли момо имах предвид,че са различни салоните,а не че съм избродирал надпис момо с губерачката )

    Аз не разбирам защо някои хора се дразнят като заговорим за фази,екстри,години на производство и т.н.То затова има ГТВ-та за 3,за 6 и за 10 и повече пари.
    Не искам да се карам с никой,обяснявам за момчето което иска да си купи ГТВ,защото съм сигурен,че всичката тази информация,която му давам не я знае и ще му е от полза когато си избира кола и тогава реално да преценява кое е евтино и кое е скъпо и кое е екстра и кое не.За вас ако горепосочените неща не са екстра,за мене са и ако сега ще си купувам ГТВ,ще си взема 3,2 мотор,но не от бг и ако мога да намеря такъв с чип запалване(астън мартин се пали така само,че със сапфирен ключ,х5-ца и др.).

    То е ясно,че най-новото и най-скъпото е най-хубаво,другото вече е въпрос на пари.Ако имам възможност си взимам най-последната година ГТВ,най-големия мотор,фул екстри и после ми обяснявайте,че съм сгрешил

    И за да не се повтарям колега,гледай фаза 1,2 и 3 ако можеш.Гледай,пробвай,прецени си парите за покупка,парите за бензин,карай на диагностика и успех,екстрите струват пари,по-новото е по-добро а външния вид на колата обикновено говори дали я е карал пич или свиня и дали я е обслужвал и пазил или само и е взимал душицата.Евтиното понякога излиза скъпо,аз бих казал винаги
    Успех!!!
    Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 16:54.

    Comment


    • #32
      не мисля, че някой се дразни, просто по-широкото тълкувание на думата "екстра" е примерно "има кожен салон vs нама кожен салон" или "има климатик vs няма климатик"...
      повечето от нещата които описваш са просто характеристики на фейслифта а не екстри в смисъла който посочих;
      за седалките момо се съгласих с колегата, за този имобилайзер който описваш на твоята, ако е заводско наистина е екстра, за боята съм съгласен ако говорим за тази част, която при първа фаза обикновено си е черна пластмаса (долната част на бронята и праговете)... ама примерно това, че първа фаза има козирка на километража а втора фаза няма козирка, както и да тълкуваш думата "екстра" няма как да влезе в тълкуванието и... поне аз това имах предвид
      разликата в конете на двигателите сега ако вземем да го човъркаме по-скоро трябва да е "анти" екстра защото плащаш по-голям данък за 5 коня отгоре а ако това, което цитирах на предната страница е вярно, файдата ти от тях е 1км/ч + в максималната скорост без никаква разлика в ускорението
      Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 17:01.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
        В този форум много хора не са запознати с фазите 1,2,3!!!За пореден път се убеждавам...Ползвайте гугъл,гледайте обяви,цени и екстри.Това не било екстра,онова не било екстра?!?Кое е екстра според вас?
        За гтв съм виждал 2 кожени салона различни за фаза 1 и 2,на 2 и 3 май съвпадат.Козирките на километражите на 1 и 2 са различни(при 2 липсват),решетката е различна(2-ката има хром,3-ката пък е с друга по издължена до бронята),при фаза 2 няма джанти 15 цола а са 16-ки,докато при 3 са 17-ки.Ауспуха при 1 и 2 са различни,двигатела на 2 е 155 коня,този на фаза 1 150 коня,а този при фаза 3 е 164 коня(говорим за 2000 кубика).Мотор 1.8 се прави от фаза 2,няма фаза 1 с мотор 1.8.
        Мойта кола има и чип запалване.Кво е тва?Ми тва е едно малко чипче,което се вкарва в една дупка до скоростния лост,една лампичката трябва да угасне за да разпознае кода запаметен в чипа и чак тогава мога да вкарам ключа да си дам на контакт и да запаля,иначе не става.Демек колата не може да се запали със разбиване на ключалката,късане на жиците и т.н...Това предполагам не е екстра? Боята екстра ли е? Някой дали знае дали има разлики в цените на боята(че аз не знам )

        Аз не разбирам защо някои хора се дразнят като заговорим за фази,екстри,години на производство и т.н.То затова има ГТВ-та за 3,за 6 и за 10 и повече пари.
        Не искам да се карам с никой,обяснявам за момчето което иска да си купи ГТВ,защото съм сигурен,че всичката тази информация,която му давам не я знае и ще му е от полза когато си избира кола и тогава реално да преценява кое е евтино и кое е скъпо и кое е екстра и кое не.За вас ако горепосочените неща не са екстра,за мене са и ако сега ще си купувам ГТВ,ще си взема 3,2 мотор,но не от бг и ако мога да намеря такъв с чип запалване(астън мартин се пали така само,че със сапфирен ключ,х5-ца и др.).
        колега, не се ядосвай. Някои в този форум знаем всичко за модела, но въпреки това обяснението ти е пълно и полезно. Така нареченото от теб чип запалване е имобилайзер и съм на 99% убеден че е допълнително поставяно. В повечето Алфи като фабрична екстра е сложен Алфа ромео скюрити код - това е вграден в ключа електронен имобилайзер. На таблото има светещ жълт ключ - това е въпросният имобилайзер. За голямо мое и твое съжалени трябва да ти кажа, че този имобилайзер по никакъв начин няма да спре крадците, а може само малко да ги забави.

        Момо кожен салон се слага във фаза 2 и се доплаща за него. Климатик, кожа, шибидах. Това са екстрите за модела. Разликите във двигателите на фаза 1 и фаза 2 при 2000 кубиковите се дължи на различната електроника и някои чаркове (друг дебитомер и някои датчици). Като цяло това са един и същи мотор. Фаза 3 се предлага с JTS мотор, който е производно на ТС-а и е много куц. Фаца едно се предлага и с мотор 2.0 турбо.

        ето малко инфо от една статия, която съм писал по темата:

        Алфа Ромео ГТВ е представен за пръв път през 1995 г. на авто изложението в Женева като най-спортния модел на италианската марка заедно с кабриолета Spider. Автомобилът е класическо 2+2 гранд туризмо купе с предно предаване и неподвластен на времето дизайн дело на Пининфарина. В началото колата се се предлага с 2.0 16V литров twinspark двигател, разполагащ с 150 к.с., 2.0 V6 турбо мотора от Алфа 164 с 202 к.с. както и 3.0 V6 двигател с 192 „коня”, които през 1997 са увеличени до 220. Много бързо ГТВ се налага на пазара заради агресивния си външен вид, добрите характеристики и сравнително достъпната цена. Колата е откровено мъжка заради по-стегнатата си возия и по-буен нрав.
        През 1998 е направен първият фейслифт на модела, като промените са изцяло интериорни и са развити и дибавени нови агрегати. Масовият 2.0 Twinspark мотор е с добавени 5 к.с. благодарение на оптимизиране на електрониката. Митичният 2.0 V6 Турбо мотор е спрян от производство, защото много от клиентите на Алфа Ромео ГТВ изпитват затруднения да удържат бързо „развъртващия” се турбо мотор на кола с предно предаване.
        Екстериора на ГТВ остава непроменен до 2003 г. когато е променена предната решетка и предната броня, като този фесйлифт е много спорен за закоравелите фенове на марката, защото „убива” много от агресията на колата. Тогава е добавен и изцяло новия 3.2 V6 мотор със завидните 240 к.с.

        ---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 13:58 ----------

        ето и малко съвети за покупка пак от същата статия:

        Алфа ГТВ е построена върху платформата „типо” ( кощто няма нищо общо с модела на Фиат) и е с много специфично „мултилинк” задно окачване позволяващо пасивно завиване на задните колела срещу недозавиване. Двигателя е 4 цилиндров бензинов агрегат със системата Twinspark, което означава с 2 свещи на цилиндър за по-добро изгаряне на горивната смес. От тук следва и доста по-специфични умения от към ремонтиране. Липсата на квалифицирани сервизи е най-големият проблем за този модел. Частите не са по-скъпи от всеки един друг автомобил в този клас с малки изключения като задното окачване и дебитомера (който е консуматив за този двигател). Много интересно е как всеки, който си купува спортно купе на 10 години очаква да е запазена, на малко километри и да не е карана с повече от 120 км/ч. А ти как ще караш тази кола и какво ще кажеш на този, който ще я купи след теб? Никой не кара кола която може да се движи с 220+ км/ч с 100 км/ч. Точка. Това е закон като главобола след препиване – просто се случва винаги. Алфа Ромео ГТВ е капризна от към масло и качествено гориво, за това следете редовно нивото на маслото и зареждайте само от доказали се бензиностанции. Предното окачване е доста евтино за поддръжка, но за сметка на това задното хич не е. Колата е ниска, с много твърда возия (поради което радиуса й на завой е внушителен) и всякакви дупки, шахти, и други неравности могат да доведат до спукат картер. Хубаво е при покупка да се погледне дали не е заваряван. ГТВ е изключително стабилна в завой независимо с каква скорост се движи – просто е като залепена на пътя. Нестабилна или прекалено мека возия в повечето случаи означава разбито задно окачване, което както вече споменахме е много неприятно. Двигателят и високооборотен с доволно спортен звук и предлага най-доброто съотношение между разход и поведение на пътя от цялата гама. До 3000 об/мин колата е мудна, но след това е много пъргава и предлага стабилно ускорение чак до 7200 об/мин. Разхода варира от 12 до 18 литра градско в зависимост от стила на каране и населеното място ( шофирането в Плевен не е точно същото като в София ще ме прощавате). Извънградско ГТВ с нормално шофиране пада под 10/100.

        Интериор:
        Интериора е с типичното за Алфа Ромео ергономично разположение на уредите. Много трудно е да намерите ГТВ без климатик и кожен салон. Таблото е красиво с типично спортно излъчване, а уредите на централната конзола са обърнати към водача, което допълнително подсилва спортния дух в купето. Място за водача и спътника до нега има достатъчно и дори за много едри хора не е проблем да се вместят в колата. Със задните седалки обаче нещата са различни. Сигурно инженерите са предвиждали хората, които се возят там да са без крака защото в противен случай атмосферата става твърде интимна. Повечето модели от първата серия (преди фейслифта) имат забележки по централната конзола, защото някой е решил да използва някакво гумирано покритие, което с течение на времето омеква и се превръща в оставаща под ноктите гад. След сваляне на конзолата и пребоядисване със спрей на бронии този проблем изчезва.

        Екстериор:

        Има коли които след 5 години вече се чудите към какви наркотици е бил пристрастен дизайнерът им ( да, Крис Бенгъл за теб говоря непрокопсанико!!), а има и такива, които директно стават класики. Алфа Ромео ГТВ има непреклонен пред времето дизайн и вече е се доказал като класика в автомобилния дизайн. От студиото Пининфарина са създали един изключително агресивен автомобил, като умело са съчетали обли форми с остри странични линии. Не случайно Кларксън каза, че получава сексуална възбуда когато погледна предницата на ГТВ. Внимателно огледайте брониите и предния капак за пукнатини, защото са направени от специална полимерна сплав и много трудно подлежат на ремонт. Потърсете следи от удар, каквито при спортните купета втора ръка изобилстват по принцип. Ако успеете да намерите екземпляр с “GTV Cup Limited” оптичен пакет не се колебайте да го вземете.

        Присъда:

        Алфа Ромео ГТВ е едно прекрасно спортно купе, което предлага изключително много приятни емоции на пътя. Колата е твърда, груба дори брутална на моменти, но точно това я прави неимоверно приятна за каране. Визията й е вечна и дори след 13 години все още можете да видите как хората се обръщат след нея. ГТВ е бързо, шумно, твърдо, красиво и запомнящо се купе. С други думи – това е колата, за която мечтае всеки млад шофьор, но почти никога не му „стиска” да си я купи. Това е кола за ценители и истински petrolheads.
        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

        Comment


        • #34
          С тази муцуна много кофти изглежда http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...557&f1=details ,а чукнеш ли я оправянето ще е при някой склуптор , а не в сервиз.Аз бих послушял bouncer и бих се спрял на двулитровия.Но знай ,че на газ това не върви като спортна кола.Тук във Варна имаше даже една такава на метан и я къртех с едно опелче 1,6 на 350000 км също на метан.Ако не ти е по-джоба бензина хич не ги гледай резачките, а си вземи една Алфа-дизелче и ще си щастлив.
          Last edited by 546; d.m.y г., 17:21.

          Comment


          • #35
            @bouncer: е това е перфектното описание според мен... евала

            Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
            ...Много трудно е да намерите ГТВ без климатик и кожен салон...
            един вид бутиково е ако е такова

            Comment


            • #36
              Bouncer,мойта кола е с боя 659А,това е боя с перли и кристали,перлите са сверички,кристалите са пръчици,така е излязла колата от завода,тази боя дали не е по-скъпа от обикновена черна боя металик.В по старите бои има само пръчици.Не искам да се фукам,но аз когато си избирах ГТВ исках да е с моята боя.Ако не си бях намерил такова щях да я пребоядисам жълта цялата.Казвам всичко това за боята,защото когато си купуваш нова кола има разлика в цените дори само заради боята,съответно и боята е екстра.

              Чип запалването(не е удачно да го наричаме имобилайзер според мен)-така е поръчана от 1-вия собственик,за съжаление аз съм 2-рия,радвам се,че е поръчал чип.Познат ми беше казал,че фиат купе лимитед едишън имал подобна екстра.Знам,че няма да спре крадците,тях понякога и куршум не ги спира,но определено е екстра и най-малкото ще ги забави.И тази екстра струва пари.Екстрата си е екстра,всеки си преценява дали я иска и дали му се дават пари.

              badmadafaka
              ,аз съм толкова луд фен на модела,че не можеш да ме излъжеш дори с 1км/ч Топ скоростта на повечето места за фаза 2 я дават 217км/ч,тоест 2км/ч повече.

              Че се сетих Опушените стъкла екстра ли са?Не,не тия с китайското фолио Опушените
              Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 18:01.

              Comment


              • #37
                Имам моето гтв вече 3г.Коствами доста пари за да я държа в кондиция но чуството като се кача и я подкарам е неописуемо.Според мен цените на старо са направо обидни и несправедливи.Това е така защото хора с не достатъчно финанси си я купуват и след 1-вите по сериозни ремонти и разходи се панират спират да я обгрижват,тя грохва и после се чудят как да се отърват.Нормално е кола на 10г.и повече да не е в цветущо състояние .При нормална експлоатация и адекватна подръжка бих казал че колата е достатъчно надежна.Не слушаите за "безсмъртните бмв и мерцедес"Това са митове.Колата е уникална и дори след години ще бъде класика и цената и ще расте.Нещо което много други марки и модели никога няма да постигнат.Продавах моята дълго време.Дават ми 4-5 бона.Простотия пълна . Та аз съм дал поне толкова до сега за текущи разходи и подръжка.Ясно е че немога да си избия тези пари и не съжелявам,но това е просто обидно!Кола за 3,500лв приготвиси още толкова за да я стегнеш.Ще си карам колицата и това е помисли за възможноста да остане вечно твоя.Ако не ти пука ти си човека и добре дошъл в клуба.Ще си уникален и далеч от сивата маса на голфчета и тн.За екстрите.Написалисте повечето можеби единствено без ел.регулируеми и ел.отопляеми седалки.А за оригинален чип-имубилаизер тои трябва да е в ключа за запалване както моя..

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Red Pitbull Покажи съобщение
                  Имам моето гтв вече 3г.Коствами доста пари за да я държа в кондиция но чуството като се кача и я подкарам е неописуемо.Според мен цените на старо са направо обидни и несправедливи.Това е така защото хора с не достатъчно финанси си я купуват и след 1-вите по сериозни ремонти и разходи се панират спират да я обгрижват,тя грохва и после се чудят как да се отърват.Нормално е кола на 10г.и повече да не е в цветущо състояние .При нормална експлоатация и адекватна подръжка бих казал че колата е достатъчно надежна.Не слушаите за "безсмъртните бмв и мерцедес"Това са митове.Колата е уникална и дори след години ще бъде класика и цената и ще расте.Нещо което много други марки и модели никога няма да постигнат.Продавах моята дълго време.Дават ми 4-5 бона.Простотия пълна . Та аз съм дал поне толкова до сега за текущи разходи и подръжка.Ясно е че немога да си избия тези пари и не съжелявам,но това е просто обидно!Кола за 3,500лв приготвиси още толкова за да я стегнеш.Ще си карам колицата и това е помисли за възможноста да остане вечно твоя.Ако не ти пука ти си човека и добре дошъл в клуба.Ще си уникален и далеч от сивата маса на голфчета и тн.За екстрите.Написалисте повечето можеби единствено без ел.регулируеми и ел.отопляеми седалки.А за оригинален чип-имубилаизер тои трябва да е в ключа за запалване както моя..
                  Имам си и в ключа,този е друг,представлява една пластмаса с платка вътре,вкарва се в четец,една лампичка светва,че го чете,вадиш го и тогава вече можеш да запалиш,иначе въртиш ключа и нищо не става
                  Поздравявам те колега за хубавия пост,мислил съм си след време когато си купя друга кола,че едва ли ще си продам ГТВ-то,много се привързах към него.Сложих му чисто нови джанти,сега ще му сложа ксенон,по-нататък ламбо врати,евентуално чип тунинг и спортен въздушен филтър(вече отделих дори парите),може би повече музика.
                  И аз като теб се дразня като видя зле поддържано ГТВ,по-скоро някогашно ГТВ превърнато в свинарник и евентуално някой просташки коментар,че "видиш ли,имало гтв-та по 3000лв",но само истински фенове знаем колко истински са тези гтв-та...А лошото е че когато гледам обявите в мобилето,сигурно 1-2 заслужават да се видят и на място да се отхвърлят евентуално.Ето колегата mitkopd не е намерил това което търси.Тука се вкарват само коли от автоморги или дадени като бонус към по-голяма поръчка,купува ги някой мангал или селски ерген,гъзарее,счупи набързо залевосания "майсторлък" с подръчни материали и хоп подбива цените

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от DelPiero Покажи съобщение
                    Това творение някой виждал ли го е?http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...557&f1=details
                    Аз по-направена Лада не бях виждал аааааахахахахахаха
                    А и да не забравя да питам момчето дето е мераклия-къде е новия фейс, че не го виждам. Ако Скудето е фейс........????
                    Last edited by leshoiad; d.m.y г., 22:34.
                    "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                      Имам си и в ключа,този е друг,представлява една пластмаса с платка вътре,вкарва се в четец,една лампичка светва,че го чете,вадиш го и тогава вече можеш да запалиш,иначе въртиш ключа и нищо не става
                      Поздравявам те колега за хубавия пост,мислил съм си след време когато си купя друга кола,че едва ли ще си продам ГТВ-то,много се привързах към него.Сложих му чисто нови джанти,сега ще му сложа ксенон,по-нататък ламбо врати,евентуално чип тунинг и спортен въздушен филтър(вече отделих дори парите),може би повече музика.
                      И аз като теб се дразня като видя зле поддържано ГТВ,по-скоро някогашно ГТВ превърнато в свинарник и евентуално някой просташки коментар,че "видиш ли,имало гтв-та по 3000лв",но само истински фенове знаем колко истински са тези гтв-та...А лошото е че когато гледам обявите в мобилето,сигурно 1-2 заслужават да се видят и на място да се отхвърлят евентуално.Ето колегата mitkopd не е намерил това което търси.Тука се вкарват само коли от автоморги или дадени като бонус към по-голяма поръчка,купува ги някой мангал или селски ерген,гъзарее,счупи набързо залевосания "майсторлък" с подръчни материали и хоп подбива цените
                      Този допълнителен имобилайзер си е афтърмаркет. 100% не е заводска екстра. http://clubalfaromeo.com/forum/showp...70&postcount=3
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                        Този допълнителен имобилайзер си е афтърмаркет. 100% не е заводска екстра. http://clubalfaromeo.com/forum/showp...70&postcount=3
                        Не е афтърмаркет Борко

                        Comment


                        • #42
                          След като не е защо от цяла България само твоята има такова нещо? Явно е поръчкова... голяма екстра голямо чудо. Да знаеш - имобилайзера и боята ти вдигат цената на старо поне с 2 бона!

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
                            След като не е защо от цяла България само твоята има такова нещо? Явно е поръчкова... голяма екстра голямо чудо. Да знаеш - имобилайзера и боята ти вдигат цената на старо поне с 2 бона!
                            поръчкова е да,има ли нещо лошо?

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                              поръчкова е да,има ли нещо лошо?
                              Има да, оспами темата на човека и продължаваш да се заяждаш. Отговорите бяха достатъчно изчерпателни и колегата схвана идеята.
                              Колкото до твоята кола... продължавай да си мислиш, че твоята е най-яката и уникална алфа, карай си със кеф, имай си самочувствие ама престани да ни занимаваш с глупости.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
                                Има да, оспами темата на човека и продължаваш да се заяждаш. Отговорите бяха достатъчно изчерпателни и колегата схвана идеята.
                                Колкото до твоята кола... продължавай да си мислиш, че твоята е най-яката и уникална алфа, карай си със кеф, имай си самочувствие ама престани да ни занимаваш с глупости.
                                много си зле!Виж клучовете на тази алфа http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...tails,това черното на клучодържателя,е това е чипчето вътре в пластмасовото.
                                Не виждам кво те занимавам,аз дори не говорех с теб,да не говорим да се заяждам.
                                Обяснявам на човека какво да търси за да е доволен!!!Къде е спама,всеки смислен ред с разяснение относно фази,екстри и евтини трикове на кандадидат-джамбази.
                                Спама ти го правиш,няма една смислена приказка в поста ти освен заядица а по-нагоре се начетох на маса лъжи...Хрома по решетката бил от спайдър,момо салона не бил екстра,втори еърбег не бил екстра,5-те коня давали 1км/ч повече и не знам какво още...Нарочно ли лъжете хората,че никой да няма по-яка от ваште коли?
                                Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 12:45.

                                Comment

                                Working...
                                X